Poradnik Do KalOnline
Poniżej jest lista wszystkich umiejęności dla rycerza i opisy działania na każdym dostępnym poziomie. Dziękuję Dahmer'owi i wszystkim których ciągle molestowałem za wszelką pomoc jaką mi daliście.
Notka: Ten poradnik nie jest po to by ci powiedzieć jakie skille masz wybrać ale ma ci pomóc kiedy i gdzie wsadzić swoje skill pointy podczas gry.
Notka2: Proszę daj znać o każdym błędzie jaki tu znajdziesz.
skill_grade = poziom skilla
range = zasięg wymagany dla danego skilla (domyślnie jest to normalny zasięg ataku twojej postaci)
weapon_range = tak samo jak range
charge time = czas wymagany do naładowania skilla przed jego użyciem (domyślnie jest to normalny czas ładowania ataku twojej postaci (inaczej: jak często twoja postać zadaje ciosy)))
weapon_speed = tak samo jak charge time
cooldown = czas wymagany po użyciu skilla zanim będzie mógł on być użyty ponownie.
time required after the skill is used before it can be used again (domyślnie jest to normalny czas do następnego ataku twojej postaci).
Min Level: level postaci wymagany by mieć daną umiejętność na podanym poziomie (Grade).
Wartości charge time i cooldown podane są w milisekundach.
1,000 millisekund = 1 sekunda
60,000 millisekund = 1 minuta
Wondering Knight
Nazwa: Weapon Mastery
Opis: Obsługujesz broń dobrze by zadawać przeciwnikom większe obrażenia.
Typ: passive
Min Level: 1, Grade: 1, On-target Point + 0, Min/Max Attack + 1
Min Level: 2, Grade: 2, On-target Point + 1, Min/Max Attack + 2
Min Level: 3, Grade: 3, On-target Point + 1, Min/Max Attack + 2
Min Level: 4, Grade: 4, On-target Point + 2, Min/Max Attack + 3
Min Level: 5, Grade: 5, On-target Point + 2, Min/Max Attack + 3
Min Level: 6, Grade: 6, On-target Point + 3, Min/Max Attack + 4
Min Level: 7, Grade: 7, On-target Point + 3, Min/Max Attack + 4
Min Level: 8, Grade: 8, On-target Point + 4, Min/Max Attack + 5
Min Level: 9, Grade: 9, On-target Point + 4, Min/Max Attack + 5
Min Level: 10, Grade: 10, On-target Point + 5, Min/Max Attack + 6
Min Level: 11, Grade: 11, On-target Point + 5, Min/Max Attack + 6
Min Level: 12, Grade: 12, On-target Point + 6, Min/Max Attack + 7
Min Level: 13, Grade: 13, On-target Point + 6, Min/Max Attack + 7
Min Level: 14, Grade: 14, On-target Point + 7, Min/Max Attack + 8
Min Level: 15, Grade: 15, On-target Point + 7, Min/Max Attack + 8
Min Level: 16, Grade: 16, On-target Point + 8, Min/Max Attack + 9
Min Level: 17, Grade: 17, On-target Point + 8, Min/Max Attack + 9
Min Level: 18, Grade: 18, On-target Point + 9, Min/Max Attack + 10
Min Level: 19, Grade: 19, On-target Point + 9, Min/Max Attack + 10
Min Level: 20, Grade: 20, On-target Point + 10, Min/Max Attack + 11
Nazwa: Lightning Slash
Opis: Używanie normalnych umiejętności władania mieczem z dodatkowym manipulwaniem nagdastkiem dla zadawania silniejszych ciosów.
Typ: active
Min Level: 5, Grade: 1, Attack point + 8, On-target Point + 0, Zużyta energia: 11
Min Level: 6, Grade: 2, Attack point + 16, On-target Point + 1, Zużyta energia: 12
Min Level: 7, Grade: 3, Attack point + 24, On-target Point + 1, Zużyta energia: 13
Min Level: 8, Grade: 4, Attack point + 32, On-target Point + 2, Zużyta energia: 14
Min Level: 9, Grade: 5, Attack point + 40, On-target Point + 2, Zużyta energia: 15
Min Level: 10, Grade: 6, Attack point + 48, On-target Point + 3, Zużyta energia: 16
Min Level: 11, Grade: 7, Attack point + 56, On-target Point + 3, Zużyta energia: 17
Min Level: 12, Grade: 8, Attack point + 64, On-target Point + 4, Zużyta energia: 18
Min Level: 13, Grade: 9, Attack point + 72, On-target Point + 4, Zużyta energia: 19
Min Level: 14, Grade: 10, Attack point + 80, On-target Point + 5, Zużyta energia: 20
Nazwa: Critical Hit
Opis: Uaktywnia umiejętność, która zadaje dodatkowe obrażenia przeciwnikom.
Typ: passive
Min Level: 10, Grade: 1, Prawdopodobieństwo: 1%, Dodany damage: 52%
Min Level: 11, Grade: 2, Prawdopodobieństwo: 2%, Dodany damage: 54%
Min Level: 12, Grade: 3, Prawdopodobieństwo: 3%, Dodany damage: 56%
Min Level: 13, Grade: 4, Prawdopodobieństwo: 4%, Dodany damage: 58%
Min Level: 14, Grade: 5, Prawdopodobieństwo: 5%, Dodany damage: 60%
Min Level: 34, Grade: 6, Prawdopodobieństwo: 6%, Dodany damage: 62%
Min Level: 35, Grade: 7, Prawdopodobieństwo: 7%, Dodany damage: 64%
Min Level: 36, Grade: 8, Prawdopodobieństwo: 8%, Dodany damage: 66%
Min Level: 37, Grade: 9, Prawdopodobieństwo: 9%, Dodany damage: 68%
Min Level: 38, Grade: 10, Prawdopodobieństwo: 10%, Dodany damage: 70%
Min Level: 47, Grade: 11, Prawdopodobieństwo: 10%, Dodany damage: 72%
Min Level: 48, Grade: 12, Prawdopodobieństwo: 10%, Dodany damage: 74%
Min Level: 49, Grade: 13, Prawdopodobieństwo: 10%, Dodany damage: 76%
Min Level: 50, Grade: 14, Prawdopodobieństwo: 10%, Dodany damage: 78%
Min Level: 51, Grade: 15, Prawdopodobieństwo: 10%, Dodany damage: 80%
Nazwa: Mockery
Opis: Drwi z przeciwnika by zwiększyć jego wrogość (hostility).
Typ: active
Min Level: 18, Grade: 1, Hostility + 200, Zużyta energia: 11
Min Level: 19, Grade: 2, Hostility + 350, Zużyta energia: 12
Min Level: 20, Grade: 3, Hostility + 500, Zużyta energia: 13
Min Level: 21, Grade: 4, Hostility + 650, Zużyta energia: 14
Min Level: 22, Grade: 5, Hostility + 800, Zużyta energia: 15
range: 115 + 7 * skill_grade
charge time: 0
cooldown: 5000
Nazwa: Upward Slash
Opis: Po Lightning Slash podnosi miecz by zadać cięcie w górę.
Wymagania: 'Lightning Slash' na poziomie 5
Typ: active
Min Level: 24, Grade: 1, Attack point + 80, On-target Point + 1, Hostility 50%, Zużyta energia: 16
Min Level: 25, Grade: 2, Attack point + 100, On-target Point + 3, Hostility 50%, Zużyta energia: 17
Min Level: 26, Grade: 3, Attack point + 120, On-target Point + 4, Hostility 50%, Zużyta energia: 18
Min Level: 27, Grade: 4, Attack point + 140, On-target Point + 6, Hostility 50%, Zużyta energia: 19
Min Level: 28, Grade: 5, Attack point + 160, On-target Point + 7, Hostility 50%, Zużyta energia: 20
Apprentice Knight
Nazwa: Transcendental Blow
Opis: Kontrolujesz rozmach ciałem by zadać jak największe obrażenia przeciwnikowi.
Typ: active
Min Level: 30, Grade: 1, Attack point 200, On-target Point + 2, Hostility 200%, Szansa na Fatal attack: +5%, Zużyta energia: 31
Min Level: 31, Grade: 2, Attack point 250, On-target Point + 4, Hostility 200%, Szansa na Fatal attack: +5%, Zużyta energia: 34
Min Level: 32, Grade: 3, Attack point 300, On-target Point + 6, Hostility 200%, Szansa na Fatal attack: +5%, Zużyta energia: 37
Min Level: 33, Grade: 4, Attack point 350, On-target Point + 8, Hostility 200%, Szansa na Fatal attack: +5%, Zużyta energia: 40
Min Level: 34, Grade: 5, Attack point 400, On-target Point + 10, Hostility 200%, Szansa na Fatal attack: +5%, Zużyta energia: 43
charge time: 550 - skill_grade * 50
cooldown: weapon_speed + 3300
Nazwa: Defense
Opis: Bronisz się przed atakami przeciwnika osłaniając się tarczą. Tarcza musi być założona.
Typ: passive
Min Level: 30, Grade: 1, Obrona krótkodystansowa + 1%, Obrona długodystansowa + 4%
Min Level: 31, Grade: 2, Obrona krótkodystansowa + 2%, Obrona długodystansowa + 5%
Min Level: 32, Grade: 3, Obrona krótkodystansowa + 3%, Obrona długodystansowa + 6%
Min Level: 35, Grade: 4, Obrona krótkodystansowa + 4%, Obrona długodystansowa + 7%
Min Level: 36, Grade: 5, Obrona krótkodystansowa + 5%, Obrona długodystansowa + 8%
Min Level: 37, Grade: 6, Obrona krótkodystansowa + 6%, Obrona długodystansowa + 9%
Min Level: 40, Grade: 7, Obrona krótkodystansowa + 7%, Obrona długodystansowa + 10%
Min Level: 41, Grade: 8, Obrona krótkodystansowa + 8%, Obrona długodystansowa + 11%
Min Level: 42, Grade: 9, Obrona krótkodystansowa + 9%, Obrona długodystansowa + 12%
Min Level: 45, Grade: 10, Obrona krótkodystansowa + 10%, Obrona długodystansowa + 13%
Min Level: 46, Grade: 11, Obrona krótkodystansowa + 11%, Obrona długodystansowa + 14%
Min Level: 47, Grade: 12, Obrona krótkodystansowa + 12%, Obrona długodystansowa + 15%
Min Level: 50, Grade: 13, Obrona krótkodystansowa + 13%, Obrona długodystansowa + 16%
Min Level: 51, Grade: 14, Obrona krótkodystansowa + 14%, Obrona długodystansowa + 17%
Min Level: 52, Grade: 15, Obrona krótkodystansowa + 15%, Obrona długodystansowa + 18%
Nazwa: Flashing Slash
Opis: Usztywnia przeciwnika na krótką chwilę.
Wymagania: 'Transcendental Blow' na poziomie 1
Typ: active
Min Level: 39, Grade: 1, Attack point + 60, On-target Point + 10, Hostility 100%, Zużyta energia: 21
Min Level: 40, Grade: 2, Attack point + 70, On-target Point + 11, Hostility 100%, Zużyta energia: 23
Min Level: 41, Grade: 3, Attack point + 80, On-target Point + 12, Hostility 100%, Zużyta energia: 25
charge time: 750 - 50 * skill_grade
cooldown: weapon_speed + 3300
Nazwa: Provocation
Opis: Prowokuje przeciwnika by zwiększyć jego wrogość.
Wymagania: 'Mockery ' na poziomie 5
Typ: active
Min Level: 41, Grade: 1, Hostility + 1000, Zużyta energia: 28
Min Level: 42, Grade: 2, Hostility + 1200, Zużyta energia: 32
Min Level: 43, Grade: 3, Hostility + 1400, Zużyta energia: 36
range: 136 + 8 * skill_grade
charge time: 0
cooldown: 5000
Nazwa: Increasing Concentration
Opis: Zwiększa, On-target Point na chwilę.
Typ: active
Min Level: 42, Grade: 1, On-target Point +3, Zużyta energia: 86
charge time: 0
cooldown: 90000
Nazwa: Widening Wound
Opis: Następne cięcie po Upward Slash.
Wymagania: 'Upward Slash' na poziomie 1
Typ: active
Min Level: 43, Grade: 1, Attack point + 104, On Target Point + 2, Hostility 100%, Zużyta energia: 16
Min Level: 44, Grade: 2, Attack point + 128, On Target Point + 4, Hostility 100%, Zużyta energia: 17
Min Level: 45, Grade: 3, Attack point + 152, On Target Point + 6, Hostility 100%, Zużyta energia: 18
Min Level: 46, Grade: 4, Attack point + 176, On Target Point + 8, Hostility 100%, Zużyta energia: 19
Min Level: 47, Grade: 5, Attack point + 200, On Target Point + 10, Hostility 100%, Zużyta energia: 20
Commander
Nazwa: Force of Defense
Opis: Zwiększa twoją obronność na chwilę.
Typ: active
Min Level: 50, Grade: 1, Krótkodystansowa obrona +21%, Długodystansowa obrona +17%, Czas trwania: 1200, Zużyta energia: 320
Min Level: 56, Grade: 2, Krótkodystansowa obrona +28%, Długodystansowa obrona +20%, Czas trwania: 1200, Zużyta energia: 340
Min Level: 62, Grade: 3, Krótkodystansowa obrona +35%, Długodystansowa obrona +23%, Czas trwania: 1200, Zużyta energia: 360
Min Level: 70, Grade: 4, Krótkodystansowa obrona +42%, Długodystansowa obrona +26%, Czas trwania: 1200, Zużyta energia: 380
charge time: 0
cooldown: 30000
Nazwa: Call of Defense
Opis: Zwiększa obronność członków grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 51, Grade: 1, Krótkodystansowa obrona +16%, Długodystansowa obrona : 12%
Min Level: 57, Grade: 2, Krótkodystansowa obrona +23%, Długodystansowa obrona : 15%
Min Level: 63, Grade: 3, Krótkodystansowa obrona +30%, Długodystansowa obrona : 18%
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Shield Offense
Opis: Odpycha przeciwnika tarczą. Postać odrzucona omdlewa na chwilę.
Typ: active
Min Level: 52, Grade: 1, Czas omdlenia (sek): 1, Zużyta energia: 79
Min Level: 59, Grade: 2, Czas omdlenia (sek): 2, Zużyta energia: 86
Min Level: 64, Grade: 3, Czas omdlenia (sek): 3, Zużyta energia: 93
Min Level: 68, Grade: 4, Czas omdlenia (sek): 4, Zużyta energia: 100
charge time: 0
cooldown: 15000
Nazwa: Sacrifice
Opis: Używa twojego HP by przywrócić HP wybranej postaci.
Typ: active
Min Level: 52, Grade: 1, HP użyte: 10%, HP przywrócone: 75%
Min Level: 61, Grade: 2, HP użyte: 15%, HP przywrócone: 100%
range: 120
charge time: 0
cooldown: 40000
Nazwa: Call of Lightning Defense
Opis: Zwiększa obronność przed magią Lightning wczystkim członkom grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 53, Grade: 1, Lightning Resistance + 5%
Min Level: 57, Grade: 2, Lightning Resistance + 8%
Min Level: 64, Grade: 3, Lightning Resistance + 11%
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Call of Ice Defense
Opis: Zwiększa obronność przed magią Ice wczystkim członkom grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 53, Grade: 1, Ice Resistance + 5%
Min Level: 57, Grade: 2, Ice Resistance + 8%
Min Level: 64, Grade: 3, Ice Resistance + 11%
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Call of Fire Defense
Opis: Zwiększa obronność przed magią Fire wczystkim członkom grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 53, Grade: 1, Fire Resistance + 5%
Min Level: 57, Grade: 2, Fire Resistance + 8%
Min Level: 64, Grade: 3, Fire Resistance + 11%
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Call of On Target Point
Opis: Zwiększa On Target Point wczystkim członkom grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 54, Grade: 1, On Target Point + 10
Min Level: 58, Grade: 2, On Target Point + 15
Min Level: 65, Grade: 3, On Target Point + 20
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Call of Physical Attack
Opis: Zwiększa Max, Attack point wczystkim członkom grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 54, Grade: 1, Bliski Attack + 50
Min Level: 60, Grade: 2, Bliski Attack + 75
Min Level: 66, Grade: 3, Bliski Attack + 100
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Call of Recovery
Opis: Po trochę przywraca HP członkom grupy. Efekt znika gdy zostanie użyta inna umiejętność z grupy "Call of..."
Typ: active
Min Level: 55, Grade: 1, Przywraca minimum 12 HP w każde 3 sekundy
Min Level: 61, Grade: 2, Przywraca minimum 20 HP w każde 3 sekundy
Min Level: 67, Grade: 3, Przywraca minimum 28 HP w każde 3 sekundy
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Survival Instinct
Opis: Gdy pozostałe MP jest 10%, zamienia MP [Pozostały MP * Skill Level * 2] w HP.
Typ: active
Min Level: 56, Grade: 1, Zamienia MP * 2 na HP
Min Level: 63, Grade: 2, Zamienia MP * 4 na HP
charge time: 1500
cooldown: 1800000
Nazwa: Elastic Shield
Opis: Zwiększa Defense natychmiastowo wszystkim członkom drużyny.
Typ: active
Min Level: 58, Grade: 1, Obrona krótkodystansowa + 350, Obrona długodystansowa + 300, Czas trwania: 15, Zużyta energia: 475
charge time: 0
cooldown: 1800000
Nazwa: Revival
Opis: Odradza z minimalną ilość zdrowia kogoś kto jest niezdolny do walki.
Typ: active
Min Level: 59, Grade: 1, Przywrócone HP 3%, Przywrócone MP 1%, Zużyta energia: 320
Min Level: 69, Grade: 2, Przywrócone HP 3%, Przywrócone MP 1%, Zużyta energia: 400
range: 64
charge time: 3700
cooldown: 4000
Vagabond Sword-man
Nazwa: Powerful Upward Slash
Opis: Po pchnięciu mieczem głęboko w ciało, podnosisz go do góry. Za każdy taki cios otrzymujesz 1 Death Blow Point.
Typ: active
Min Level: 50, Grade: 1, Attack point + 1, Zużyta energia: 26
Min Level: 57, Grade: 2, Attack point + 1, Zużyta energia: 28
Min Level: 63, Grade: 3, Attack point + 1, Zużyta energia: 30
Min Level: 68, Grade: 4, Attack point + 1, Zużyta energia: 32
charge time: 0
cooldown: weapon_speed + 4600
Nazwa: Parry
Opis: Możesz odparować atak wroga używając dwurecznego miecza.
Typ: passive
Min Level: 50, Grade: 1, Obrona krótkodystansowa + XXXX%, Obrona długodystansowa + YYYY%
XXXX: shield_application
YYYY: shield_application / 3
Nazwa: Rush
Opis: Pędzisz do przeciwnika, którego natychmiastowo ogłuszasz. Odległość od przeciwnika przed zadaniem ciosu musi być większa od 60 (w kilometerach?? ... w jakichś tam kalowych jednostkach)
Typ: active
Min Level: 52, Grade: 1, Czas ogłuszenia: 2, Zużyta energia: 50
Min Level: 62, Grade: 2, Czas ogłuszenia: 3, Zużyta energia: 54
range: 60 + 20 * skill_grade
charge time: 1
cooldown: 14000 - 2000 * skill_grade
Nazwa: Brutal Attack
Opis: Zadaje brutalny atak przeciwnikowi wykorzystując wcześniej zdobyte Death Blow Points. Death Blow Point są potrzebne by wykorzystać tą umiejętność. Obrażenia są zależne od ilości posiadanych Death Blow Points.
Typ: active
Min Level: 53, Grade: 1, Zużyta energia: 15
Min Level: 56, Grade: 2, Zużyta energia: 18
Min Level: 63, Grade: 3, Zużyta energia: 21
Min Level: 67, Grade: 4, Zużyta energia: 24
Min Level: 70, Grade: 5, Zużyta energia: 27
charge time: 0
cooldown: 700
Nazwa: Berserk
Opis: Atak postaci zwiększa się kosztem obronności.
Typ: active
Min Level: 53, Grade: 1, Short Range Attack + 11%, Defense - 5%, Czas trwania: 60, Zużyta energia: 215
Min Level: 56, Grade: 2, Short Range Attack + 17%, Defense - 7%, Czas trwania: 60, Zużyta energia: 230
Min Level: 59, Grade: 3, Short Range Attack + 23%, Defense - 9%, Czas trwania: 60, Zużyta energia: 245
Min Level: 62, Grade: 4, Short Range Attack + 29%, Defense - 11%, Czas trwania: 60, Zużyta energia: 260
Min Level: 65, Grade: 5, Short Range Attack + 35%, Defense - 13%, Czas trwania: 60, Zużyta energia: 275
Min Level: 70, Grade: 6, Short Range Attack + 41%, Defense - 15%, Czas trwania: 60, Zużyta energia: 290
charge time: 0
cooldown: 600000
Nazwa: Half Swing
Opis: atakujesz przeciwników na kącie 180% rozmachując mieczem. Miecz dwuręczny musi być założony. Zdobywasz Death Blow Point jeśli udeżysz więcej niż 1 przeciwnika.
Typ: active
Min Level: 54, Grade: 1, Zużyta energia: 58
Min Level: 58, Grade: 2, Zużyta energia: 67
Min Level: 62, Grade: 3, Zużyta energia: 76
Min Level: 66, Grade: 4, Zużyta energia: 85
Min Level: 69, Grade: 5, Zużyta energia: 94
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Increase of Critical Hit
Opis: Zwiększa obrażenia wynoszone z Critical Hit.
Typ: passive
Min Level: 61, Grade: 1
Wolne umiejętności
Nazwa: Protect
Opis: Zmniejsza furię wybranej grupy.
Typ: active
Min Level: 15, Grade: 1, Czas trwania 600, Zużyta energia: 50
range: 190
charge time: 0
cooldown: 150000
Nazwa: Shield Attack
Opis: Atak tarczą by powstrzymać przeciwnika. Nie może być użyty na potworach.
Typ: active
Min Level: 25, Grade: 1, Zużyta energia: 58
range: 36
charge time: 0
cooldown: 10000
Nazwa: Life Extension
Opis: Dodaje Health Points do twoich HP na zawsze.
Typ: passive
Min Level: 50, Grade: 1, Zwiększenia HP: 24%
Min Level: 55, Grade: 2, Zwiększenia HP: 34%
Min Level: 60, Grade: 3, Zwiększenia HP: 44%
Min Level: 65, Grade: 4, Zwiększenia HP: 54%
Min Level: 70, Grade: 5, Zwiększenia HP: 64%
Offline